23.februari

Det är fredag, sista dagen utan J och C. Jag har hunnit en del som skulle göra hemma. 
Det känns tufft som vanligt. Med allt. Om J-s pappa ska betala underhåll eller inte, det vet inte jag . Om han matat in henne att betala till henne att han kan fortsätta att jävlas med mig. Om han tänker betala till henne kommer jag inte betala ingen räkning för henne och även köpa mat till henne. Hon kan köpa egen mat och kommer svälta själv för det om det är så illa. Men tror inte att det kan vara så illa. 
Jag ska hämta henne runt halv fyra idag, skulle hämtat redan efter lunch men hennes pappa bestämt när han ska köra henne tydligen.Jag har försökt ringa henne och skicka meddelande men inte fått något svar. 
Jag har hunnit läsa nästan hela boken, lite kvar att läsa, och ska hitta snart att läsa en annan bok. Jag hittade en bok, men nu glömt vad heter den boken. 
Och har gjort nånting som jag verkligen hoppas att kan göra. Det finns en ny tjänst på jobbet, repan , 25 % och det skulle passa för mig. Jag har alla möjligheter att får den plats. Det skulle passa för mig utmärkt, men allt handlar om ju repanchef, och hon är inte alltid så snäll och hon är nära till hotelldirektören med. Men idag sökte tjänsten och det känns bra för mig. Så kan vänta hur det blir nästa vecka om hon kommer kallas mig till intervju eller inte. Tjänsten kan tilläggas närsomhelst och skrev att kan börja redan nästa veckan. Alla dörrar är öpptet för mig och det behöver jag mest just nu. 
En dag i taget. Ignorera en viss person som luft här hemma. Det är så mycket skräp ute, men har inget med det att göra. Aldrig mer att plocka skräp, allt som påminner honom måste bort från mig. Han måste bort från mina tankarna helt och hållet nu. Han är så liten, som ett barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0