14.mars

Just nu känner jag mig i helt botten,
Det började att bråka med J innan. När jag förklarade att kommer inte betala för hennes hudvård, att jag betalar varje månad ca tusen lapp, men hon bara nej inte så mycket. Så blev hon arg att då kan pappa betala henne underhållspengar, så tjafsade att nej, att då kommer du köpa även egen mat. Om hon går verkligen så långt, är det helt kört.. för mig. Och idag börhjade kolla runt,om bilservice. Och fick chock av priser... nästan 15 tusen för service. Jag räknade inte att det skulle betala så j... mycket. Det var mekonomen, och har ju kort att kan delbetala men det är för mycket fortfarande, så att måste räkna när kan serva bilen, ska försöka kolla pris max 12 000, inte mer. Helt sjuk att behöva betala så mycket för. det. Och måste bli av först nu den j... advida, som måste betala av inom 4 månader. Eller igen ansökana nytt lån. Jag har redan för många olika lån och krediter, jag klarar inte av betala preem kreditkort heller nu. Jag måste verkligen se till nu att inte hamna över grånsen. Jag vet inte mer hur sjutton ska jag klara av mig. Jag är helt förstörd snart....nu måste även räkna att inte åka heller till Malmö med J. Jag väntar även nu försäkringskassan räkning från förra året om bostadsbidrag, om jag får till baka därifrån nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0