15.mars

Det är fredag, en ledig helg väntar. Ta det lugnt men har en del att planerat redan. Behäver åka och handla jord och även gödsel. Det ska jag göra imorgon. 
Idag kom lön och betalar av nu så många räkningar som kan. Jag kommer hamna i minus slutet av månaden, men vet inte än hur mycket det kommer att bli. Men skatten kommer nästa månad och direkt kan använda denna. Det är osäker om jag och J ska åka till Malmö, jag pratade med henne idag, jag märkte i hennes plick att hon blev besviken. Men kanske ska åka med henne, för att hon mår bättre om vi kan åka iväg, och det känns även för  mig bättre att kunna åka iväg. Jag kommer inte handla något till mig. Jag klarar mig. 
Igår sov jättedåligt att blev orolig för bilservice, men har börjat slappa av lite. För att tar en sak i taget- Det betyder inte att jag måste nu fixa allt i bilen som det stod igår. Men ska serva bilen i augusti efter semester, jag kommer delbetala för den. I juni kommer jag betala av den sista j---aa Advida kredit. Jag hatar att har kvar den skulden hos de. Så otrevlig bemötande ,och inte fick svaret för min fråga. 
Jag mår inte bra psykisk, vissa dagar känner mig mer deprimerad, och känner att det har jag fått efter D relationen, och vet inte om jag kommer bli mig själv någon gång. Jag känner  mig så skadad fortfarande. Jag önskar att kan träffa någon i mitt liv att bli lycklig. Jag har varit öppet mer med tiden, men inte riktigt att fastnat än hos någon. Men det varit någon som jag varit intresserad av länge. Det kallas jag en hisskille, som är på våran jobb ibland. Han är fin och trevlig, och sista tiden börjar prata och snacka lite med honom. Men man ska inte vara för mycket på heller, och att inleda öppet på jobbet något det funkar inte heller på riktigt. Så klart om man ska bara se utanför jobbet. Och idag när jag var på Willys och handlade såg jag honom en kort stund. Jag kände igen honom men var så inne i min shoppinglista, han såg mig med. Men fick lite känsla att han är inte gift eller har barn. Vet inte. Han hade en plastpåse, och skannade bara. Men om jag tänker nu i  mina tankarna, så har haft den känsla att träffa honom i en mataffären. Och idag det hände. Han gillar mig en del, men vet inte hur skulle jag börja flirta med honom eller att visa intresse. Om skulle träffa honom igen utanför jobbet, skulle börja kankse hälsa. Och se hur det går vidare. Det känns att han är inte heller någon som skulle ta först kontakt, och känner att även han kanske känner något mot mig, men vet inte riktigt hur skulle närma mig. Kankse är det han som är min hemlig kille. Jag vet inte det säkert, men jag har den förmåga att se och känna av sakerna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0