16.mars

När jag trodde att det var slut mellan de två...och idag såg D plocka skräp på vägen och såg även henne. Men konstigt var att hon bara stod och han plockade. Jag tittade inte alls mot hans håll,,,men såg ju honom. Det påverkade mig en del idag. Sen var jag ute hela dagen vid uteplatsen, och såg honom köra. Först hörde att han startade bilen sen stängde av, sen gick jag med ris till parken, till bras ställe, och sen hörde honom köra. Sen var jag ute , såg hans bil, stannade lite längre bort, sen håll jag på min plats, han körde med bilen utanför,men reagerade inte alls. Sen efter kanske halv timme körde han iväg. Han vill säkert inte visa henne här ute när jag är ute, och hon sitter i bilen hela tiden. Så sjukt beteende, när hon kommer inse hur sjuk är han. Alltid när jag ser honom börjar alla känslorna smyga igen och blir så ledsen och får panik så lätt. Det är s jobbigt. 
Idag var jag med J och c runt Bastasjö, det var skönt att vara ute lite utanför hemmet. Ikväll ska till gym och träna, sen ska basta, kommer hem senare. Jag brukar inte alls träna på kvällarna, men nu känner att kan träna helgen en dag iallafall. Det kommer vara säkert folk, men bryr inte om det. Jag gillar träna på morgonen, det är bättre såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0