19.mars

Att jag känner mig så trasig av det hela med D. Att inte kunna bara leva sitt eget liv. Det måste bli slut. Bara att inte alls att se och höra hans namn. Jag undviker allt med honom just nu. Jag ser ju hans bil, inte just nu när han är hos sin supply. Han kommer vara borta hela vecka, det känns ju lättnad för mig själv. Men är skadad av honom och kommer inte bli fri så lätt. Jag måste jobba med mig själv, och bara ignorera honom helt. Det är jobbigare att inte ha någon stöd, att har ingen att prata med. Det är så tufft med det, Jag måste hela tiden göra nånting att får bort alla tankarna runt honom. Att börja göra sakerna som jag själv mår bra av. Och nu har även bestämt att färga håret mörkt, som det passar för mig. Jag fick många kommentarer av en grupp, och många tycker att mörkt är min färg.Min naturliga hårfärg är ju mörkblond. Så försöker hitta en färg. Det blir inte så lätt heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0