2. mars

Ledig helg. Hemma. På morgonen åkte till gym, skönt att träna på morgonen. Bästa beslut som jag gjort. Och att kan hålla mig att träna 3 dagar i veckan, men funderar lite om ska träna en dag till. Vet inte än. 
Jag gick genom några bilderna, och lade upp i instagram. Jag märkte en bild som hade tagit 2017, innan jag träffade D. Jag var så smal, men då var jag glad och ler på bilden, men nu märkte att har gått upp i vikten men är ledsen och svårt att le. Det tar tid att kan slappna av och läka helt mina sår, jag är inte fri, men är alltid " rädd" att träffa honom här ute. Men måste vara stark nu. Och leva mitt eget liv. 
Imorgon är det söndag och har inga planer, tar det lugnt. Om väder är ok, kan se om kan göra någt här ute vid uteplatsen. Planerar nu när jag får lön att köpa jord och omplantera plantor. Nu är det 4 tomatplanta som kommer upp. Jag har ju ca 18 snackpaprika planta, och nu även 12 tomatplanta. Måste ha större krukor, men har inte så många nu eller. Ska se om jah hittar en annan lösning för plantorna. Snart ska kolla lördags mello, men först ska ha en spastund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0