27.mars

Jag är vid gränsen att klara mig nu. Det är sista räkningar som ska dras nu, och räknar jag ca 350 krona att klara till skatt kommer. Jag måste göra nåt åt det nu, det är fruktasnvärt. Det är en vecka och så är J hemma , och hon äter alla måltiderna hemma, och finns ingen utväg för mig att spara all mat till henne och jag svälter...Det är den sista advida skuld som drar mina sista pengarna från mig, annars skulle jag klara. Jag överför allra sista sparpengarna, att jag har ca 50 kr på sparkonton. Det är helt sjuk för mig, jag måste hitta extrajobb nu annars hamnar jag i botten, och min mående är redan så illa, kan inte sova heller, och kommer inte klara av träna heller om jag måste svälta själv nu. Jag handlade lite hemma nu, men kommer spara nu allt till J, och kommer de två dagarna hemma inte äta alls eller bara lite... jag har inget annat val. Samlar pant på jobbet, det är de sista pengarna. Men blir svårt när ska betala i kassan. Jag räknar hela tiden och har redan dragit bort vissa sakerna som jag inte handlar. Nu kommer skatt men de kommer med att försvinna, inte än bestömt om ska åka till Malmö, jag måste skriva ner allt nu. Det är så jobbig känsla nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0