28.mars

Det är påsk nu, men har ingen känsla för det och jag brukar inte heller att fira. Jag är ensam... som alltid just nu. J skulle åkat idag till pappan men han slutade sent, så stannade hemma idag. Inte heller säker att hon ska åka imorgon. Jag planerade att hon ska åka idag, så handlade inget mer mat. Nu måste klara mig ca 300kr hela veckan. Och jag började svälta redan idag, J fick äta mat som jag skulla åt själv så att fick äta en pannkaka som jag hade sparat. Jag värmde henne ris med köttfärs och sallad till, åt själv lite senare och hon såg ju vad jag åt. Det är så tufft att börja svälta själv nu, att inte få äta för att man har inga pengar, måste prioritera henne i första hand. Jag har varit hela kvällen så nere, var på jobbet också trött och glömde sakerna. Det allt kommer påverka mig så mycket. Jag räknar varje dag pengar som jag får in, och än sålänge klarar att åka med J till Malmö. Och då kommer jag själv att fylla år. Jag försöker att inte tänka på det alls, och kommer stänga av helt min mobilen, jag vill inte att någon kommer ringa eller skicka meddelanden. Jag känner mig så skadad just nu. Det är en helvete man måste gå genom. Jag hatar den känsla. 
Och den jävla idioten är hemma, och kanske hans supply har åkt till honom. Bara att jag ser inte de ute under helgen, då är det bara ignorera. Jag måste vara extra försiktig när jag är ute med C. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0