3 mars

Det är söndag, en ledig dag. Jag har vilar upp mig. Idag var även ute med C och J. Det blev en långpromenad, det kändes att kunde andas ut. Känslan att inte kunna vara så ofta ute i naturen. Jag kommer inte klara av att ta min favoritrunda och det kan ta tid eller inte alls mer att gå den runda. Det är så fruktansvärt att inte gå denna runda. 
Nästa vecka blir det lite kallare än denna vecka, så har inte fixat uteplatsen. Men ska börja med det när det blir varmare. Nästa ledig helg ska börja plantera om plantorna. Men måste få fler krukor. 
När våren kommer känner mig mer energisk, och har mer att göra. Dock då måste vara i min vakt ute. D kan vara ute och ha koll på mig oftare. 
Snart ska börja lagga middag, ska göra kycklingfraps. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0