9.mars

Jag ska snart till jobbet, men känner mig ledsen. Att vara ensam och inte ha någon. I förgår gick in i Tinder igen, men det är ju inget för mig. Jag fick ju matchar, ca 10 , och några som skrev mig. Men känner själv, att nej. Jag är inte så desperat att hitta någon därifrån. Jag vill hitta någon som kommer en överaskning för mig. Det är väldigt jobbigt och mest på jobbet. Att höra andra prata hela tiden, och sen bara skämta hela tiden hur lätt har jag att jag är singel. Det var en till tjej som var singel, och nu har även hon hittat någon. Och det kommer pratas nu säkert på måndag fullt. Och där sitter jag och håller fassaden uppe. Men nästa gång om någon kommer säga mer att jag är singel, kommer jag bara säga, vem har sagt att jag är singel. Jag kommer inte prata om min provatliv. Det är väldigt jobbigt för mig att känna mig ensmam, men jag är för trasig fortfarande, jag håller upp mig och har börjat se runt männen. Men inte med blicken att jaga någon. Jag är inte ensam jag har min själsfrände med mig, jag har min egen ängel med mig hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0