10.august

Jag sov inte så bra inatten.Var i våran sängen.Han kom klockan 4, tog sin kudde och täcke,kom till soffa.Hörde det,kom själv sova på soffa.Han sa att jag kan sova i sängen, men sa nej.Vaknade igen klockan 7.Började jobba, men mådde inte bra.Jag har gråtit så mycket idag.När han var vaken, fick prata lite, men inget vidare.
Jag frågade direkt, om jag har nån chans att få tillbaka honom.Han svarade att , han vet inte.Senare han sa, att han vill flytta.Men nu har jag sagt till honom, att jag vill ha tillbaka honom.Men vill han samma, vet inte.Kanske han kommer att öppna sina ögon eller inte. Jag gråter igen, det är så mycket. Jag har börjata fundera, att gå samtalsterapi, att kanske det kan hjälpa mig.Bättre skulle vara familjerådgiving, men det vill inte han.Jag hoppas på det bästa.
Ska gå och måla igen taket i jens rum, då kan börja att tapetsera hennes rum imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0