11.august

Idag hade jag körleksionen, det gick bra. Sen kom hem, och fixade Jens rum.Även M ville se , hur man tapetserar ett rum.Det blev fint.Men fick jobba ca 8 timmar.Är slut.Men kan inte sova.Nu sover ju på soffa.Inte så bra.Jag har haft ont i kroppen,men vad kan jag göra.
Känner mig lite lugnare, att fick säga till honom, hur jag känner, att vill inte att han går.Men samtidigt gör det ont i hjärtat.För att jag vet att han söker nån annan.Eller han har nån annan.Hur jag vet. Igår han hade öppet FB, och hittade en meddelande, som han hade skrivit till en tjej, om hon vill ta en kopp kaffe eller en öl.Men hon hade svarat, nej.
Just nu måste jag hålla mig.För att min mamma kommer hit om en vecka, för att lämna Jen.Hon vet inget, att vi har kris.Jag har sagt bara till en kompis.Han har sagt bara till syskonen.
Ska gå och lägga mig, är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0