14.august

Det är söndag och imorrn börjar jobba.Min semester är slut.Tråkigt....
Har fixat mina naglarna,rakat ben.Igår färga hår.Jag vill ju bli blond igen, men många som säger, att jag passar bättre med mörka hår.Då fortsätter att bli brunett.
Imorrn ska posta 2 paket.Fick sälja lite på Tradera, hoppas det går bra där, att kan fortsätta att sälja lite kläderna.
Körning oxå imorrn.Bara 3 leksioner kvar, sen ska börja kanske med Claudia.Hoppas jag.Måste ju gå utbildning.
Han jobbar idag igen, 6 dagar den här veckan.Imorrn han har mycket att göra.Han pratade om hans planerna.Och tänkte fråga honom, om han vill gå till bio imorrn.Men nu, ingen.
Ska börja diska igen.Jens rum är nästan klar. Måste ta ut den sängen, jag hatar den.Hoppas att han ska fixa det imornn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0