15.august(klockan 5)

Jag är vaken.Har sovit bara några timmar kanske.Skickade sms igår, att kan sova på soffa.Men det är jobbigt , att sova där.Klockan 3 ringde honom, när han ska hem.Han sa att om en timme.Klockan är 5, han är inte hemma.Kunde inte sova i sängen heller.Men känner inte att jag är trött, men kanske det kommer senare.Jag har körleksionen oxå ikväll.Hoppas att klarar att vara vaken.Men frågan är, var är han nu.Igår innan han gick till jobbet, frågade, när han slutar, och han sa att klockan 1 eller 2.Jag har börjat att få en känsla, att han har slutat, och han har nån annan, och han är hos henne.Jag vet inte, men jag känner.Men det kan jag få veta.Kan kolla hans taxiboken, vart han skriver, när han vilar.
Jag ska börja jobba idag, men måste ju hålla mig. Jag har inte pratat med ingen om min skilmässa, och vill inte att nån ska få veta det.
Jag vill bara att han ska hem.Jag vill att han kommer och kramar mig, eller pussar på kinden.Gråter....et gör bara så ont.Jag vet att jag ska ringa innan jag ska till jobbet.Om han har inte kommit hem.Varför varför varför han måste göra så mot mig.Jag mår inte så bra just nu.Jag har ingen aning, hur det går när Jenn är hemma igen.Jag vill inte att hon ska vara ledsen,eller att hon ser att jag är ledsen.Jag vill bara hitta tillbaka till hans hjärta, ingen mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0