19.august

Jennica är hemma, och min mamma är oxå här.Hon ska åka tillbaka imorrn.
Äntligen kom min älskling hem.Börjar känna mig, att vill inte släppa henne.Jag vill att hon vet, att mamma älskar henne.
Jag är förbannad.När vi åt idag , frågade M min mamma , om hon vill -kan komma hit vid jul.Varför han frågade det, blev så arg på honom.Mamma vet ingen, att vi ska skiljas,och få inte veta det.Inte nu.Ska prata med honom senare, när vi har tid.
Jag har fått veta, att han söker nån annan, och det är sant.Jag trodde inte det.Hur han kan det? Arg på honom , och mycket.Jag förstår, att det är slut mellan oss, men tänk på andra.Kan du inte vänta, när han bor inte här.Jävla skit är han.Jag är slut.Imorrn åker mamma, då ska prata med honom.Jag söker oxå nån annan.Men det är svårt, om man skriver att man har barn.
Ska till tvättstuga, Jenn vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0