21.august

Mamma har gått.Snart går hennes flyg.Vi kom hem.Träffade Jenny och co.Kunde inte prata inte mycket, bara hur vi mår.Jag mår skit ju, ska inte säga om mina problem.
Och imorse sa min mamma, att självklart att hon ska komma hit för jul.Varför M frågade henne.Att jag ska må sämre.Han vet hur jag mår , jag fattar inte varför han måste göra mitt liv helevete.Jag vill vara lycklig , och jag är inte det.Kämpar för J, men det räcker inte.Jag kunde inte sova inatten.Bara tänkte på honom.
Vad ska göra med mamma?Hur ska säga, att hon ska inte hit.Han tänker säkert att det är bra, att min mamma ska komma, att hon ska ta hand om mig.Jag tror inte att jag kan vill fira jul.Det blir inte bättre.
Nu ska leka med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0