23.august

Det gör så ont.Men måste släppa honom.Men kan inte. Han är ju medlem i dejtingsaiten, som jag.Bara skojskull skickade honom , om han har hittat nån.Och tror att han är jätte arg på mig. Ringde mig, men jobbade, kunde inte svara ,då ringde lite senare.Då han sa nånting, men hörde inte,vad.Efter det var på jobbet helt slut.Bara tårarna kom , men bara lite.Och nu kommer jag oxå att hitta nån.Är ju vi samma sida medlem, och det är redan många, som har kontaktat mig.Senare ska chatta med nån.
Idag var mina lycklig dag.Jag vann en tävling i FB.Jag vann 6 månads körkortsteorifrågor.Glad är jag. Nu ska jag ta det körkort.Och måste vara nu snäll mot honom,annars han säger att jag får inte låna hans bilen.
Han är inte hemma.Smsade, om han ska komma snart,att behöver sl kort.Men sa om han är hos Kasif, då är det ok.Sa att ska träffa nån jobbkompis.
Ska lägga snart jennica.sen ska kolla runt körkort.se.Ska plugga nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0