24.august

Igen en månad är snart bakom.2 månader har gått och 4 månader är kvar.Sen det är slut.
Jag försöker att vara stark,men det är så jobbigt.Fick veta nu i den dejtingsajten, att han har blivit platiummedlem.Så att han kan chatta oxå där.Så kommer han säkert att hitta snabbt nån.Kollat ju meiler, men ser inte ut att nån svarat.
Ah, jag vet  inte vad ska göra.Saknar ju honom, kan inte komma över honom.Jag får meilerrna, men känner samtidigt att jag är inte redo, att träffa nån.Jag kan inte komma över honom.Jag är avundsjuk.Jag kan inte Jag kan inte.Jag är så trött, jag kan inte sova igen, att tänker på honom.Men varför?Jag vet inte vad ska göra.En dag kan vara ok, sen kommer det igen, att alla känslorna kommer.Kan inte se folk, när de håller varandra eller kramar varandra, eller pussar.jag kan inte se det.Jag måste ta mitt huvudet och hålla upp och gå vidare ,men det är så jävla svårt.jag har ju inget, som kan prata om mina problem.
Ska jobba imorrn , och sen fredag oxå , sen ledig.Vet inte vad ska göra. Pengarproblem har ju.A
Ska göra några testerna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0