27.august

Tiden går som vanligt.
Jag söker nån, och det finns som är intresserad av mig.Har en kille, som är intresserad av mig.Men igår meilade honom , och berättade om mig.Han blev lite ledsen, men förstår mig, och skrev att när jag är redo, finna han för mig.
Han(M) har inte fått ingen kontakt med en tjej, som han är intresserad av.Han fårtsätter.Jag har börjat att öppna mig.Har chattat med en killkompis från jobb, och sa att jag har problem med min man.Prata inte så mycket.Han finns för mig.Och sen har min bror frågat, och nu vet han med.Men sa att han ska inte säga det till mamma.
Idag ska till Junibacken med kompisar.Det ska bli kul.
Ska börja fixa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0