30.augusti

Och en månad har gått igen.4 månader är kvar, sen det är över.Men men.Jag bara vill, att han ska flytta ut.
Jag har börjat hata lite honom, och vill att han ska gå.Den kille, som jag hade kontakt.jag vet inte, men börjar bli lite konstigt.Jag vet inte, vill träffa honom , eller prata, men jag kan inte.Jag börjar bli kär i honom lite.Hela tiden tänker på honom.Jag kan inte nu säga om mina känslor, för att han vet att jag är inte redo att ta nån seriöst.Men jag kan inte.Hur kan jag hålla kontakt med honom, om M bor här.Det är inte lätt för honom heller, om jag berättar till honom om honom.Fy fann.Jag vet inte vad ska jag göra.Jag vill att han flyttar, sen får jag träffa honom.Hela tiden kollar honom FB.
M är ute med J. Igår hade jag körleksionen, och fick avboka det sista sekund, och missade en leksion.Nu har jag bokad tiderna.Tills november.Jag vet inte hur mycket måste köra.Nu har kommit till backning och vändning.Det känns inte så svårt.Det går lätt.Men har ju mycket kvar, att lära sig.M säger att jag bara kastar mina pengar.Kanske måste byta skolan, men andra är dyrare, som jag har kollat.
Vet inte.Ska börja laga maten.Snart kommer J och M hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0