6 .august

Ja, klockan är  6 på morgon, och jag sover inte.Sov bara 5 timmar, kunde inte sova mer.Mår inte bra.För att han.
Han har inte kommit hem.Han slutar klockan 4-5,väntar att han ska hem.Men var är han.Jag är rädd, att han har nån annan.Eller.Jag klarar inte att vara utan honom, men jag vet inte hur bevisa,att jag har känslor kvar.J men är inte hemma.Jag måste göra nu,att hitta tillbaka till hans hjärta.Men hur, han ser inte mig ju.Nu när han är ledig, ska fråga honom om han vill gå ut med mig, eller till bio.Men tror inte att han vill.Jag vill jag vill krama honom, men kan inte .När öppnar han sina ögon, och ser mig, när.Jag orkar inte mer, är så less.Hoppas bara att gud ser mig, och hjälper mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0