7.august

Jag är förskyld,har snuva och ont i halsen. Fick prata med Jen idag, och hon prata med pappi oxå.
Han är ledig idag.Just nu han handlar, kommer snart.
Lagade maten-ugnpotais och fläskkotletter.Det smakade gott.Även han åt.Vilken överaskning.Imorse kom han efter klockan 8. Jag var redan vaken. Jag bäddade sängen , och var i datarummet.Att kolla, om man bryr sig om mig.Jag tänkte, att han ska tänka, att jag är inte hemma. men han kom och kollade i datarummet.Det var så.
Jag vill prata med honom, Jag vill sitta hos honom, Jag vill krama honom,Jag vill säga, att älskar honom, jag vill vara i hans famnen.Men han är så kallt.Hur ska jag närma till honom.Hur kan jag vara utan honom.
Pratade igår med honom, att ska göra om Jens rum.Att måste åka och köpa hylla, och tapter.Och imorrn ska gå och handla.Så nästa vecka är mycket jobb hemma.Hoppas att klarar.
Ska gå till tvättstuga nu snart.
Snälla öppna dina ögon, och se mina ögon, JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0