9.august

Tisdag, och började idag att jobba hemma.
Just nu har jag målat taket första gången.Ibörjan spacklade, och det var mycket,jag har lite att slipa kvar.Men ska göra det imorr.Ska måla väggarna oxå imorrn. Och sen börja med Jens rum.
Jag är så besviken om honom. Jag har ingen aning, hur orkar att klara.Igår bara kunde inte vara.När var i sängen skickade sms-får jag sova hos dig, saknar dig.men det hände ingen.Kanske för att jag är förskyld.Jag försöker , at
t visa att jag har känslor kvar, men han bara är sur.När han ska till jobbet, han säger ingen Hejdå.Jag har kvar känslor, och måste visa honom.Men jag är bara rädd, att han bara skickar mig i väg.
Jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0