10.detsember

Jag är helt nere.Vet inte vart ta vägen.Dagen gick bra, tills jag somnade.Jenna sov, M sov.Sen vakna han.Började känna, eller sakna honom så mycket.Känner att jag har inte kommit över honom.Jag har kvar nånting, men det spelar ingen roll för honom.Efter det har varit bara ledsen, gråtit.Skulle städa idag, men orkade inte.Bara tvättrummet, sov rum , lite köket.Inget mer.Varför det är svårt att gå vidare. Han är kvar här. det gör så ont.Saknadet är stor, det går inte bara.Gråter.
Jag är in badoo, att träffa nån.Han är oxå där.Prata med en kille, 28 årig.Kurdistan, ville prata med mobilen, Jag kan inte prata, bara så här första gången.Jag vill träffa, prata med nån , sen ska se om träffas, inte bara så där.Ska vi träffa,vi kan prata i  mobilen.JAG ÄR INTE REDO.JAG ÄR RÄDD, ATT BLI LÄMNAD IGEN.JAG KLARAR INTE JUST NU, MEN VILL.
Nästa vecka ska till Tallinn, träffa mamma.Måste hålla mina känslor, hon vet inget, hon får inte få veta om det. Det är jobbigt, tungt.
Önskar mig bara en julklapp, men jag fick det redan för 6 månader sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0