14.detsember

Jag ar slut igen.Igar hade J pa dagis Lucia, jag var inte dar.M var dar .Han skicka sms, varfor kopte inte till henne krona, att alla hade. Svarade att hon ville inte, men det var inte precis sa.Sen senare kvall, han igen .Sen sa att jag hade ingen pengar att kopa.Sa att jag har 10 krona pa konto, lever bara pa det som jag saljer.Sen gick han ut.Fick inte sova inte alls. Nu hade han lamnat en lapp, nar han ar ledig, vill han prata om J och min framtiden(jag har ingen framtid),men jag ar arg hela tiden.Sjalvklart ar jag arg, om jag ar i helvete.Jag klarar inte mer.Sen lamnade 200 krona, men lamnar kvar de.Kommer inte att svara , om han ska ringa,Helvete kan han ga.Jag vet inte om jag klarar att aka till Tallinn, men maste gora det for Jenna.Sen nar kommer tllbaks, kommer att inte svara ingen samtal med mamma, elller svara pa mejl. Jag bara klarar inte. Snart kommer lanpengar. Da maste betala 1600 krona varje manad for lan.
Ska vacka J snart. Kanske stanna hemma idag, vet inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0