22.detsember

Är hemma idag, som igår med.Ingen jobb.Ingen pengar.Tråkigt. Ska ringa till jobb och fråga, om de behöver kan jobba i helgen eller nästa vecka nån dag.
Jenna är på dagid, M sover.
Igår hade vi visning.En 2a. Det var ok, tyckte jag, måste tänka om kommer tacka jag eller nej. Hyra kommer vara ca 1500 krona mindre.Frågade honom igår , när ska han flytta.Han vet inte. Han har inte fått pass.Det kan hända att han kommer att vara kvar med oss.Har packat redan alla klapparn, lite kvar, men det hinner vi göra itid. M-s kompis Shaid ska komma hit på julafton, och kanske en till kompis ska komma.Han kommer att vara ledig hela veckaplus lördag och söndag. Då kan jag jobba kanske.Jag behöver ju pengar.
Ska gå och vila lite , om jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0