26.detsember

Det är måndag och semester har börjat. Men bara en vecka.Alla är lediga.Måste hitta att göra nånting kul tillsammans.
Julafton gick bra.Alla fick klapparna.Jag visste inte, att jag var så snäll.Fick en fint varm tröja-klänning, och sen The body shop lemon spa komplekt med schower,tvål,bodybutter, bodypeeling AV min snart blivande f.d.....och sen min parfym.Även han tyckte att det luktade gott.
Känslorna är kvar, ledsen att tänka, att det var sista jul alla tillsammans.Vill bara bevisa till honom, att jag har kvar känslorna. Att han förstår om mig.Kommer det att hända med honom närmaste veckorna, eller det är riktigt slut.
Måste prata med honom om det lägenhet, sov vi var i visning.Kommer att tacka ja, kanske.Imorrn är det sista dagen att svara.Kommer vara trångt, men man kan spara ca 1500 krona per månad, plus lite för el,hemförsäkning oxå.Vi ska få se.
Ska börja diska lite, sen ska se vad ska göra.Tänkte gå till bio, eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0