29.detsember

Har ar jag igen.Borjar ma daligt igen.Saknader ar sa stor, men det ar inte battre.Ikvall-inatten tanker bevisa till honom, att jag har kanslorna kvar.Jag maste visa till honom, att jag alskar honom. Forsokte krama honom lite, nar han sov.Men han ar lugn.Jag ar radd, att han ska kasta mid, om jag ska narma honom.Man vet inte, vad kommer handa.Han vill aka till Tallinn, fira nyar, men det fanns inga platser kvar.Jag maste gora nan, innan det ar forsent.
Idag ska ga till museum nar han ska vakna till liv.
Igar var han ute med Jenna, sen fick vara sjalv lite. Kopte nya underkladerna, betalade korleksioner.Vill inte tanka pa det varsta, men fattar inte varfor han ville inte ta den lagenhet.Och sen, nar han lamna J hem, hon beratta, att pappa glomde att ga till Botkyrka.Vad ska han gora dar.Vet inte. Nu maste vara bara stark, att klara mig det varsta, vad kommer handa. Om det varsta kommer handa, kommer inte att klara att prata med nan,Tur att pratade inte med hans familjen vid jul.Han skulle hamta telefonen, men gick precis till toaletten.Svarar inte pa telefonen ju.Vet inte hur kommer klara att prata med mamma.Klarar inte att forklara henne, om var krisen.
Men hoppas , att det gar bra. Tararna i ogonen, sa daligt ar jag just nu.Snart ska han vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0