30.detsember

Bara 2 dagar kvar till nyår.Inatten fick inte alls sova.
Igår var vi alla 3 i Armemuseum. Sen kom hem. Ta det lugnt, tills....jag kollade hans mobilen.Han har kontakt med en tjej.De har bara smsat, men vet inte hur langt har det gått. Hon eller han frågade om de skulle träffas, men hon , han (vet inte vem) svara att man är uppdgen, med sin dotter. Tänkte först, det var hon, sen kanske M själv.Sen kolla igen mobilen, 2 timmar sen hade han raderat smset. Fick nr, och klart att, eringde,det var en tjej.Efter det mår bara skit.Sov efter klockan 12, vänta när han skulle sova, ca klockan 4 sov han. Jag försökte och försökte,men det bara gick inte.När titta filmen, då sa direkt till honom, att i love u. Han var sur på mig, svara ingen. men när sov, då han slängde inte direkt bort mig, men det känns, att han ville inte ha mig. Nu bara tänker, hur länge klarar att leva så här.Måste ta och prata med varandra ut allt, det är så jobbigt för mig att hålla allt inom sig.Måste göra det för bådas framtid, hur vi ska leva , vi kan inte vara så, han stannar kvar här. Han sa att han ska betala hyran, när jag pluggar.Att jag behöver inte att ta lån, men har rean ansökt. Jag är rädd, att prata med honom om oss, att jag blir arg, att han sticker, som alltid, när jag är arg.Jag måaste vara starkt, men det känns att klarar inte det. Ingen att prata ju. Jenn ser oss, att vi är inte ok. Han sover nu, kanske ska prata med honom idag om det går. Men JAG ÄR RÄDD.
Ska lägga upp tradera igen lite, måste bort kläderna, vill inte bara kasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0