30.detsember(kväll)

Nu har jag pratat med honom, lite.Om bostad.Att hur ska vi göra efter skilmässa, om han ska flytta med oss, ska han bo med oss.Han sa att han vill hjälpa oss, att jag kan plugga.Vilken hjärta han har. Eller då sa han, om jag vill kan han flytta till Shaid. Det vill jag inte. Känner mig lite lugnare, men det räcker inte ju. Samt prata om internet, att det är ingen ide att använda 2 data samtidigt.Så nu har han sagt upp gammal internet.Men det är efter 3 månader.Hittade en 2a i Segersjö, visade honom, prata om det är ok för honom.Han sa, det är ok. Så nu anmälde den. Ganska lugn område, inte bara turkare där, hoppas jag.
Han är ute, med Shaid ,kanske inte.Jag ringde, fråga om han ska äta lax,han sa ja.Fråga är vad ska han göra imorrn.Han ska ut säkert, kanske träffa henne....eller han träffa idag.Ah, jag vill inte tänka på det. Jag började oxå söka nån.Skickade en liten meddelande till en söt kille,Kanske han vill träffa mig.
Men jag är inte redo, men man måste prova. Ska lagga maten nu.j är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0