31.detsember (dag)

Vaknade idag klockan 9 , kanske. Sov ok, men tåg igår en sömntablett. Men mår dåligt. Ville närma honom igen, det gick inte.Fick krama honom lite, sen när vakna en lite kindpuss. Har gråtit , tårarna i ögonen, efter det att vaknade. Har ätit frukost, hjärta bara slår, så ont gör det.Han sover, J titta på filmen. Saknar honom så himla mycket, vet inte hur klarar det allt, om han ska ut och träffa HENNE. Vill bara en sak,ber gud, att han lyssnar.Men det går inte. Jag får inte visa till honom att jag är så ledsen. J ser att jag gråter.Vet inte om mamma ska ringa efter nyår.Jag klarar inte mer.Skrev lite familjeliv, men tror inte att nån svarar. Läste andra tråd, man måste kunna prata, sen det blir bättre.Men jag klarar inte det.Han kan vakna snart ju.Önskar att han ska stanna hemma....bara då kan må bra.
Kan skriva här länge länge, men ingen hjälp.Ingen som läser ju. Snälla , min gud, eller min ängel snälla hjälp mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0