31.detsember(klockan 6 kvällen)

Snart är det slut. Han vaknade, frågade igen , om han ska ut.Han sa, vet inte.Hur kommer jag tolka det. Bara vänta, om han stannar hemma eller inte, kan inte telefonen heller, om hon har kontaktat honom idag. han bara passar på. Väntar till klockan 8, sen vi ska få se, vad gör han.Önskar bara en sak, att han stannar med oss. Men känns inte så,Han pratade med bara kompisar.Urdu kompisar. Har redan skrivit min facebook sida, att hatar 6 sista månader, och ar fått kommentarer,Mest att inte hålla inom alla problem, att packa ihop sina osv. Kommer att dricka mycket idag, om han går.Men kroppen mår inte bra. har tagt redan en alvedon och 2 lugnade medicin, att inte visa mina tårar, och ilska.Hoppas att tider går snabbt.Och börjarm må bra. Ska till köket, laggar maten, han med. Svart att hålla borta frånhonom.

Kommentarer
Postat av: Viktbekämpning

Hej jag fick din blogg och lösen på fl.

Tack för förtroendet!



Ska läsa lite mer men hoppas verkligen att ni kan reda ut allt och att han slutar vara otrogen det är inte bra för du är värd så mycket mer.



Hoppas du får ett glädjefyllt och gott nytt år

Kaneldoft du får även min blogg

2011-12-31 @ 18:45:31
URL: http://viktbekampning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0