10 juli

Ca en vecka har gått. Inget har förändrats. Jag skickade sms, om vi kan äta räkor imorrn.Han kan lagga de bäst.Han har inte sms-at tillbaks. Jag vet inte, hur han tänker. Han vill inte , eller han glömde, eller vad mera?
Idag har jag inte pratat med honom. Efter middagen gick jag och J ut, att ha picknick i parken, då hade vi borta ca 2 timmar. Han började jobba mellan 4-5.Det gör så j...a ont, att vet inte vad ska ta vägen. Känns att han bryr sig inte alls om oss.Jag ville bara vara med honom, men det vill inte han. Han har inte visat inga känslor.Men jag har skrivit till honom, att han har tagit nånting från mig, att jag kan inte förlåta honom;att vi har tid 6 månader att tänka, men jag ser att han har bestämt sig.(Han vill inte rädda oss)bara kasta oss.Ibland tänker, att varför jag träffade honom. Om vi skiljer oss, hur kommer vi vara vänner(som han vill).Jag klarar inte, jag kommer att hata honom.Jag vill inte ha ingen kontakt med honom.Varför det måste hända med mig, VARFÖR?????
Jag måste vara starkt nu, att inte prata till nån om oss, att vi kommer att skiljas.Pratade om oss bara till en kompis. Han har pratat med sina syskonen.Jag vet att om det kommer att bli så, att skiljas oss, då kommer jag inte må bra. För att nu har jag bestämt mig att säga upp mig. Sen måste börja med nytt liv. Det är mycket vad jag vill skriva, eller prata ut, men ingen som hör mig.
Ska gå titta på tv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0