13.juli

Imorse innan jag lämna J til dagis, prata lite med Pinky i FB. Bla bla bla säger bara. Hon sa att hon och Sweetie vill hålla kontakt med mig, efter skilmässa.Att jag kan prata med de,närsomhelst. Bla bla bla... Svarade ingen, för att måste iväg att lämna J. Men jag tror inte , att jag kan hålla eller vill nån kontakt med de. Jag bara kan inte.Det är jobbigt.Snart kommer plocka bort från FB,kanske. Jag vill bara tillbaka honom, ingen annat.Jag vet inte hur jag kan visa för honom.Han är så sur alltid.Jag saknar honom så mycket. Jag bara drömmer om , att han är med mig.Jag vet inte, det gör så ont hela tidern ,när jag tänker på det.Måste gråta nu igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0