1.juli

Tiden går.Som vanligt. Men har börjat att ändra mig lite, eller försökt.
Idag ringde chef, och frågade om jag kunde jobba nu på söndag. Jag var på väg hem från affären.Svarade att måste prata med min man först, för att han kommer att jobba i helgen på nätterna.Kom hem, pratade med honom, men han sa att nej, han kan inte ta hand om J , när jag jobbar.Han skulle komma klockan 5 på morgon, jag skulle gå klockan 8.30.Då ringde tillbaka till chefen, och sa att kan inte jobba tyvärr. Han skulle sagt tidigare att, det är ok , om jag måste jobba, men nu är allt annorlunda. Senare sa till honom, om de frågar då kommer prata med honom först.Men jag är helt säker, att jag kommer inte att jobba på helgen. Jag förstår att det är jobbigt.Det skulle vara perfekt, om en vecka skulle jag jobba i helgen , andra skulle jobba han. Men han kan inte jobba så.
Idag har tagit ledigt, för att J har feber. Jag frågade inte honom inte alls, att kan jag få jobba idag. Bara tänkte, att det är bättre för honom, att jag kan ta ledigt.
Han börja jobba igen idag.Kanske han ska komma hem , att äta middag.
Nu ska jag och J titta Bean filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0