5. juli

Idag är jag ledig från jobb. Tid för mig själv.
Lämnade J till dagis klockan 9. Sen kom hem, diska lite, nu har jag suttit vid data ca 2 timmar.Tar det bara lugnt. M gick ut, inget har förändrats. Väntar min lönebesked, kanske kommer idag, kanske inte.Kollar mina räkningar.
Igår lämnade J redan klockan 6.30 till dagis, det gick bra.Men när vi kom hem, hon somade i sängen.Det är jobbigt lite för henne, att gå så tidigt.Nu det är bara jag som lämnar och hämtar. Ingen hjälp från M.Tänker hur det kommer att bli, om vi går skilda vägar.Jag vill inte tänka på det, men jag vet inte hur kan jag bevisa till honom, att vi kan klara oss., utan att skilja sig.Jag försöker inte tänka på det, men ibland man bara tänker. Lever en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0