29.juni

...är datum, när vi har skrivit under skilmässa ansökan. Fick prata med honom nu ikväll.Känns att det är kört.Men men, vem vet. Bara jag kan förändra , men hur. Tänker nu så mycket, vad sa han.T ex, att vi kan vara bara kompisar, ingen annan.Ibörjan 2-3 år var allt ok, sen det började. Det klart , sen när jag gjorde abort, och började må illa. Jag kommer inte över det. Men släppa det nu, om jag vill rädda mig, att inte skiljas. Har blockat bort några "kompisar" från FB, lite problem med de.
Ikväll när jag pratade med honom , frågade han om han få stanna kvar här tills detc.Svarade ja.Men måste hålla nu, att inte börja närma till honom.
Ojdå , klockan är över 11 måste sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0