4.november

Igen hemma,ensamma J sover redan.
Livet går vidare, som vanligt.Vill bara flytta härifrån, men hittar ingen mindre bostad.Annars mår ok, men ibland kommer det känsla, att orkar inte vara. Känner mig ensam, vill inte prata med andra, inte träffa.Ska stänga av mobilen i helgen.
Nästa vecka ska till skola göra engelsk nivåtest.Jag var i måndags där, men det var problem med datorer.Nu måste gå igen, sen efter en vecka ska träffa lärare, ska prata min engelska med henne. Sen kan ansöka, men jag vågar inte att lämna allt på sista dagen. M stressar hemma, när ska jag ansöka till skolan.Vänta inte med engelska, säger att du kan göra när skola börjarar.Bara stressa stressa....
Jul närmar, men mår inte ok, att fira nånting.Måste säga nån till mamma, att hon ska inte komma hit.Att vi ska åka till London(det kommer jag inte att göra).Vill göra så mycket, men kan inte. Nästa år kan inte planera ingen semester. Har ingen aning hur kommer det bli. tufft.
Ah ska sätta på filmen 2012, ska lämna tillbaka på söndag.
love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0