10.oktober (senare)

Jag mår dåligt igen. Har varit hos tandläkare, betalade sista tusen lapp.Men nu det tand gör inte ont mer.
Han ringde , svarade inte. Sen kom hem. Han äter, berätta att menade inte att ta hans bilen .Bara att träna att backa. Tänker inte fråga honom mer.Blev arg igen , kom ut, gråta.Ringa till Jenna, prata med henne. Kom hem ducha halv timma , gråta, skära handen. Det gör så ont. Har tagit en tablett,lite Bättre, men det gör ont. Att vara själv och må bra.Nej, det gör jag inte . Har gråt i halsen. Det gör så ont just nu.Men måste kämpa för Jenna, men jag kan inte.Klarar inte mera.Vill ta alla mina saker och bara dra. Snart kommer han att flytta hoppas jag.Men när.Det ser inte ut så.Behöver att prata med nån, men ska till läkare på onsdag, kommer det bli bättre eller inte,vet inte.
Han tittar på tv, jag sitter här och är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0