10.oktober

Jag är arg på honom.
Idag slutade lite tidigare.Tänkte att kan göra lite med Claudia , vid parkering att backa lite.Smsa till henne.och sen till M.Han ringer att ni ska ha skylten, och papper att ni får köra.2 år han gnällar att när ska jag ta körkort, nu tar jag.Och han kan inte hjälpa.Jag ska inte köra så mycket, bara backa. C kan inte bli handledare för att hon har inte så mycket tid.men hon sa att ibland vi kan köra lite. Då ingen körning idag.C smsa att hon är uppdagen idag. jag är så arg på honom. Jag bokade tandläkare tiden, ska gå klockan 6. Tänker inte komma hem sen, ska promenera lite runt.Ska inte säga till honom ingen.Jag vill skrika på honom. Hatar honom så mycket. Jag förstår , att han är orolig, men varför han kan inte hjälpa mig., det är inte mycket. Börjar må dåligt igen. På onsdag har läkartid.
Ska gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0