15.oktober

Idag är det lördag igen. Det är som vanlig dag hemma. Städa, tvätta , handla.
Ionsdags var hos distr.sköterska. Fick prata lite, men tror inte att behöver gå dit igen.Inte just nu.Jag mår upp och ner just nu.Tiden bara går, han har inte hittat andra bostad, då han är kvar. Har börjat själv att söka lite mindre lägenhet.Behöver att spara lite pengar,, varje öre är viktigt just nu. Har kollat runt, hur det kommer att bli, när han har flyttat.Jag har rätt till bostadsbidrag, socialbidrag.Om jag kommer att börja plugga, då kommer ta tjänstledig 6 månader, sen kommer att jobba på sommaren, att få nån inkomst, när skolan är stängd. Men måste gå till vägcenter, att fråga vilka ämnen kan ta nu.Jag har en liten dröm, att plugga nån, men först måste få betyg i vissa ämnen.
Och fortsätta med körkort.Behöver pengar, att köpa nya leksioner.Ska ta ett lån, att betala andra lån och sen kreditkort, det är dyrt att betala för det.Varje månad extra ca 100 krona. Nej , tack.Säljer lite kläderna i tradera, men det är så lite just nu, som kommer in. Måste sälja kanske Jennas överall, får lite mer in.Eller då många kläderna. jag börjar ju med 1 krona, och det har börjat att stiga lite, men det är lite. kanske ska få bara 20 krona bara för 3 plagg.Klockan 11 tar det slut. kollar .Ska börja städa lite, ska städa badrummer-toaletten.M sover, måste vara tyst.Sen ska börja med tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0