28.oktober

Igen är en månad över, börjar ny månad.
Ingen lägenhet denna gång.Han tyckte att det var liten för oss.Nu bestämde att söka en tvåa, flytta tillsammans dit.Sen han ska flytta till Australia.Det är sant. Just nu finns inte många lägenheter, som man kan söka. Jag vill flytta snart härifrån. Hoppas att får snart mindre lägenhet.
M kommer att sälja bilen.Jag berättade, att måste glömma drömmen om körkort.Jag kan inte betala mera, jag har betald 50 leksioner, hur många behöver ta mera. Kanske dubbelt.Glömm körkort.Inte just lätt beslut, men måste tänka på ekonomi.
I tisdags var vi ute, äta pizza, han köpte till J vinterstövlarna.
Idag var jag ledig. Bokade tid till Engelska, nivåtest, fick tid på måndag. Sen måste ansöka mina kurs.Jag har bara 2 veckor kvar att ansöka. Men har nu redan skrivit upp, vilka ämne ska läsa.Och sen ska ansöka på våren till högskola.Måste plugga mycket.
M vill åka till London till jul.Men känner inte att jag ska följa med. Han sa att kanske Pinky ska oxå åka dit.Nej tack. Jag klarar inte att prata med hans familjen. Undviker att svara på telefonen. Min mamma ringer, håller mig tillbaka, att mår så dåligt.
Inte tänka så mycket på honom, men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0