10.september

Idag har vi tvättat, städat, lekt ute.Nu sitter vid tv ska titta nån film.Jenn sover redan nu, hon säger alltid ,när hon är trött.
På måndag ska till husläkare.Hoppas att få nån råd, hur ska gå vidare.Jag känner att jag mår inte bra, är lättirriterad, och det går mot Jenn så mycket, när blir arg.Jag kan sova, men kan hända att vaknar.Idag fick mejl av mamma.Hon var glad, att vi ska åka till Sweetie( men det ska vi inte göra ju).Men kan inte prata om skilmässa, behöver inte att hon börjar bli orolig.Det är så svårt,att prata med nån nära.Jag är så ledsen, tänker att allt var ju mitt fel.Men det var inte det.Jag måste tänka positivt.Gråter varje dag.Sista 2 veckor är så jobbiga.Gråt i halsen.Även på jobbet känner att det är mycket , när jobbat, men måste kämpa där ju.Och för Jenn.Hon har börjat bli ledsen.Jag berättade henne, att pappa ska flytta snart.Och imorse när pappa kom hem, frågade honom , om han ska flytta.Och vad sa han-nej jag ska inte flytta. Tiden går. han ska flytta snart, när han har hittat lägenhet.Men när.Jag är osäker, om jag ska fira jul eller inte, eller hur.För Jenn måste ju göra det, att hon ska vara glad.Hon krama mig så mycket.Hon ser när jag är ledsen, hon kommer och bara kramar.Jag klarar inte när han har kompisar här.Sist stannade en kompis här, och sov på soffa.Han vet att vi har problem.Jag förstår inte , om man ser att nån har problem i äktenskap ,varför måste man träffa de personer, att bara stirra och fråga -HEJ, hur mår du.Hatar de. Jag vet inte hur länge kan jag hålla det , att inte visa sin ilska,att man mår inte bra.Jag är falsk, när säger, att mår bra.Jag gör inte det,Jag har lite stöd här i familjeliv, kan läsa, hur man klarar, att bli bra igen.Men det gör ont, så ont.Jag saknar honom så mycket, men kan inte göra ingenting.Saknar att krama, pussa honom.Det är känslor, som jag har.Men han ser inte mig, men nu vet han att jag mår inte bra, när berättade att ska till läkare.
Snart ska dricka te, titta film, och ha ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0