11.september

Imorrn ska till husläkare efter jobbet.Kanske hinner komma hem först, vet inte.Jag har ingen aning, vad kommer han fråga, eller vad ska berätta.Kommer jag att klara det samtalet,kommer jag att bli ledsen.Kanske han ska skriva ut nån medicin.Kanske han säger, att jag är inte så ner.Att jag klarar mig.
Imorse när M kom hem.Han kom till sängen sova.inget som hände, men varför kom han till sängen.Han skulle inte kommit dit direkt.Ah, han bara tänkte, att vi ska vakna snart.Säkert.
Imorrn ska jobba , som vanligt.Nästa vecka ska få lön.Jag har beställt lite kläder till mig och till jenn.Vi ska bli glada nästa vecka.M är ledig imorrn och på tisdag.Lättnad för mig, lite.Just nu mår bra, men var idag lite nere, arg för Jenn, för M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0