12.september

Idag har varit det upp och ner.Jag jobbade 6 timmar.Skönt.Sen kom hem, äta lite mat, surfa internet lite.Sen hade jag ju läkartid. Det gick ganska bra, tycker jag.Gråt lite, prata lite.Han skrev ut tabletterna.Och börjar att ta de redan idag.Sen måste ringa honom ca om en vecka, och berätta hur de verkar.Hur mår jag sen? Han sa att de hjälper lite, men man måste ju kämpa samtidigt.Sen han ska prata med nån sköterska vid VC , som jag kan komma till.Att prata med nån.Det är viktigt, men klarar inte.
Sen ju köpte de tabletterna.Var i biblioteket.Sen ringde M, var är du? När kommer du? Förstöd att han ska gå nånstans.Sen kommer hem, och han kommer med bilen.Shaid med,Jag tittade på honom arg blick.Frågade vart ska han gå.Han ska lämna Shaid?Ok.Sen var vi hemma.Sen ringer, han ville prata med mig.Ah du var hos läkare, vad hände.Sa att fick tabletterna. Sen ah jag tänkte gå med Shaid till bio.Ok. hejdå.Han är ledig, och kompisar är viktigare är sin dotter.Fattar ingenting, hur han tänker.Jag blev så arg, och skrek på Jenn.Jag klarar inte, men måste klara.J vill bara krama, hon är ledsen, när jag är ledsen.Det är för mycket.Gråt gråt gråt.Jag vill bara dö.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0