1.september

Nu manad har borjat och hander nastan ingenting.Bara jobba, sen ska kora bilen nagra ganger, sen ska J borja fritrottskolan om 2 veckor.
Jag har fragat rad lite via familjeliv, och fick nagra svar.Nar man skiljer sig, ar det viktigare att hitta sig sjalv , sen kan man borja hitta nan annan.Sa maste jag vara nu starkast.Jag saknar M,men jag vet att han har inga kanslor kvar.Drommer varje natt, att han kommer till mig, men det ar bara en dum drom....Just nu vill jag veta, vad gor han sjalv.Jag menar, om han ska traffa nan.Kanske snart han ska traffa nan.Hur kommer han over mig eller han har kommit over mig.Jag vet inte ju.Vi soker bostad till honom, men det finns inte.Det kan handa, att han ar kvar har efter nyar.Ah vad jobbigt det ar.Bara vill att han gar , eller stannar.Maste meila till min mamma, om det att fira jul tillsammans.Jag tror inte att jag klarar, att halla det sa lange.Om hon kommer att veta om oss.Kommer hon vilja prata med M, och sen sakert att jag ska flytta hem.Jag hatar att vara sa, att inte ma bra.Men maste vara stark .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0