21.september

Tiden går,har inte tid att sitta här och skriva.
Jag har betämmt, att börja plugga nu.Ja, riktigt. Men det gäller bara högskola.Mycket kommer att göra.Måste göra ju högskolaprov, att komma in.Måste börja med att översätta mitt betyg, sen få veta, värdering.Kankse ska börja plugga redan i januari i komvux, att få lite poang.
Han hade en lägenhet plats 5,bra.Hoppas att efter nyår har han flyttat ut.Jag försöker ta det lugnt.Tänker inte så mycket för det, men känslorna är inte borta.Saknar honom , att han kommer att krama mig eller en puss.Men det är bara en dröm.....
Fick samtal idag från vc.Ska ringa och boka tid till distriksköterska. Jag måste få ut allt.Det är svårt att hålla allt inom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0