25.september

Skriver inte här nu så ofta.Jag har inte tid eller vilja att skriva så mycket just nu.
Men mår lite bättre.Tänker inte så mycket på honom.Har inte gråtit hela veckan.Men hur länge det håller.Som har förstått, är det så vanligt här i Sverige, att man skiljer sig så lätt.Det finns många , som har barn och föräldrarna bor isär.Som har förstått, bor Maries föräldrarna isär. När det händer med oss, hur kommer det att bli.Jenna vet, att pappa ska flytta, och hon är redan ledsen.Hon gråter, att pappa får inte flytta.Hon älskar honom, och mig med, men men.
Förra vecka bokade tid till VC.att träffa sköterska. Kommer det att bli bättre, när har pratat med henne.
Måste oxå ringa till husläkare, att berätta hur de medicinerna funkar, men har inte ringt.
Nästa vecka måste ta kontakt översättare, att kan få mina betyg på svenska.Jag har mejlat, men han svarar inte.
Idag ska ta det lugnt.Kanske ska till centrum, att köpa nya byxorna.Jag har 50krona rea, och sen det är 25 procent rea.Kan kolla ju, om Jenna låter.
Nu ska stänga data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0