27.september

Är ensamma hemma,lyssnar youtube gamla låtarna.
M hämta J , och är ute shopping.Vilken tid för sig själv.Har ätit, nu sitter vid data.
Har gjort kopia av mina betyg, och skickat iväg att översätta.Betalade 500 spänn.Dyrt är det, men jag måste göra, om jag vill gå vidare.Och jag tänker inte ge upp.Nu ska plugga.Vill inte jobba hela mittliv på hotel.Jag kan svenska, det är ingen problem att plugga.
Igår sa han att kanske Sweetie ska komma hit över jul.Tack så mycket.Jag måste ta det allt lugnt.Jag är ganska lugn, men ibland är det svårt.Jag vill krama honom, pussa, men jag får inte .Det är svårt.Kollar lägenheterna, han hade en plats 5 redan, men ingen visning.
Bara 3 månader kvar, sen det är nyår, och kanske kanske då är jag ensamma, med Jenna......Det blir jobbigt.Men det är livet. Bara önskar en sak, men man ska inte säga det.
Snart kommer de hem, är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0