3.september

Mår inte bra.
Hela kvällen.Jag och J var i bio.När vi kom hem, började må skit.Ät maten och blev arg på henne.Sen kramas och förlåt.Efter det bara gråter.Har städat här hemma och tinat frysen.Har tom huvudvärk-allt det gråtande, jag vet inte vad göra.Måste kämpa, men det är så svårt.Jag älskar honom så mycket,att jag klarar inte vara utan honom.Jag kan inte att han måste sova här på mattan, jag i sängen.Nu tänkte prata med honom, att  han ska flytta redan nu ut.Jag klarar inte.Försöker hitta snabbt via Blocket, bara några månader.Det är svårt.Han har redan några stycken, som han har haft kontakt, men de bor inte i stockholm.Han älskar inte mig, kanske han gjorde inte det aldrig, jag vet inte.Jag är så ledsen, jag har ingen som jag kan prata, rädd att snart explorera.Berättade till j , att pappa ska lämna mamma, att pappa ska flytta ut.jag kunde inte.Jag undviker honom helt.Men J förstår inte om det.Jag vet att hon kommer vara ledsen, inte må bra.Vet inte om jag orkar med honom mer.Jag mår inte ok, om han är här.Jag ska hitta själv lägenhet, då kan jag flytta ut själv.JAG ORKAR INTE MER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0